0

Retur & reklamation

Returret og reklamation hos Unique Play

Som kunde har du 14 dages fuld returret, såfremt plomberingen på varerne ikke brydes.

Det er vigtigt at du notificerer os om din retur på info@uniqueplay.dk, da vi får mange pakker og posten af og til er ustabil. Du kan ikke forvente at vi behandler din retursag, hvis ikke du har kontaktet os først.

Send varer og kopi af faktura retur til os i forsvarlig emballeret tilstand. Fra den dag, du modtager svar på din email, skal vi have modtaget din pakke indenfor 14 dage.

Du skal returnere varerne til:

Joca Online ApS
Lyngbyvej 421, kld.
2820 Gentofte

ATT: Retur (*dit ordrenummer*)

Du afholder selv udgifterne i forbindelse med returneringen af varerne. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller til afhentning på posthus eller i pakkeboks. I følge lovgivningen bærer kunden ansvaret for varerne indtil de er modtaget hos os. Vi anbefaler at du køber pakker sendt med tracking og forsikring og ikke med maxibrev. Vi oplever desværre at mange breve forsvinder i posten.

Pengene krediteres til dit samme betalingsmetode, som du har valgt ved bestilling. Dette foreskriver loven om hvidvaskning. Har du skiftet kortnummer eller er der andre problemer med at tilbageføre dine penge vil vi kontakte dig. I dette nødstilfælde må vi benytte en anden tilbagebetalingsmetode end den tidligere brugte. Dette kræver dog at vi får et ekstra underskrevet papir indscannet fra dig.

Har du betalt med Mastercard eller Visa Electron vil der kunne gå 28 dage, fra den dag vi krediterer dig, til du kan se pengene på din konto. Dette har vi ingen indflydelse på, dette er noget der er bestemt fra bankens side. 

Vurderer Unique Play at din returvare har været brudt, vil vi kontakte dig og høre om du ønsker produktet retur eller om dette skal destrueres. Ønskes produktet retur vil du modtage et betalingslink, hvor du kan betale fragten retur til dig.

Reklamationer

Du har 2 års reklamationsret i tilfælde af fabrikationsfejl. Fejl i forbindelse med slid, forkert eller uhensigtsmæssig brug og lignende dækkes ikke af de 2 års reklamationsret. Vil du reklamere over et produkt, så send en email til info@uniqueplay.dk hvori du beskriver fejlen, sender indscannet faktura samt billeder og grundig forklaring af fejlen. Kundeservice vil herefter fortsætte dialogen med dig om sagens videre forløb.

Skal varen sendes retur vil du modtage et returlabel som du kan klistre på pakken. Medsend alt det til produktet hørende (manualer, opbevaringsposer, emballage, oplader etc).

Nogle produkter, såsom sinvention og leatherbeaten, har udvidet garanti. Disse produkter behandler vi naturligvis reklamationssager på udover de 2 år, som loven foreskriver.

Når vi har vurderet at der er tale om retmæssig reklamation vil kundeservice kontakte dig om muligheden for at ombytte varen. Falder varen ikke under reklamationsretten, vil kundeservice kontakte dig om muligheden for at returnere produktet mod et fragtgebyr.

Tilbageførsel af penge

Der kan gå op til 14 dage, fra vi modtager en retur vare eller afgører en sag, før vi tilbagefører penge til dit kort. Husk at har du betalt med Mastercard eller Visa Electron kan der gå op til 28 dage før pengene er at se på din konto.

Kunne du tænke dig en gratis glidecreme?
Få BDSM guides, nyheder og vanvittigt gode tilbud direkte i din indbakke. Tilmeld vores nyhedsbrev og få en gratis glidecreme med i din første ordre.
Gør som over 5.000 andre
Få BDSM guides, nyheder og vanvittigt gode tilbud direkte i din indbakke. Tilmeld vores nyhedsbrev og få en gratis glidecreme med i din første ordre.

Læs vores privatlivspolitik her.
0
Din kurv er tomTilbage til shop
Calculate Shipping