0

Handelsbetingelser

betingelser for handel med os

Ejerinformationer
Unique Play ApS (af Joca Online ApS)
Lyngbyvej 421

CVR. Nr. 36701757
email: info@uniqueplay.dk

Tlf: 42 95 06 66

Bankoplysninger

Bank: Sydbank A/S

Betalingsformer

Hos Uniqueplay.dk kan du benytte Dankort, MasterCard, Visa kort og Debit kort, samt MobilePay som betalingsmetode. (OBS – bankoverførsel er ikke omfattet af indsigelsesordningen.) Du kan også vælge at betale med rentefri månedlige rater, gennem tjenesten ViaBill samt MobilePay Online.

Betaling med kort sker via en SSL-forbindelse (Secret Socket Layer), der sender alle kortinformationer fra Uniqueplay.dk og til PBS krypteret. Det betyder at Uniqueplay.dk’s medarbejdere ikke kan se dine kortdata. Kortsoftwaren sender data til NETS, der gør at pengene reserveres på din konto, så Uniqueplay.dk kan hæve dem når vi sender dine varer. Der kan aldrig trækkes et højere beløb, end det beløb du har godkendt.

Forsendelse og fragt

Varer købt hos Uniqueplay.dk bliver altid sendt i neutral forsendelsesemballage og med Joca Online ApS som afsender.

Forsendelse sker med pakkepost via GLS. Bemærk at pakken bliver forsikret hos GLS. Modtager du ikke din pakke, skal du kontakte os via mail på info@uniqueplay.dk.

Lagervarer bestilt og betalt med kreditkort, Pay Pal, MobilePay inden kl. 11.00 sendes samme dag, så vidt det er muligt. Dog sendes lagervarer senest 3 dage efter betaling med Dankort.

Bestiller du varer, vi ikke har på lager, kontakter vi dig via e-mail, og aftaler det videre forløb.

Som udgangspunkt sender vi kun ordrer på flere varer samlet. Undtagelser til denne regel kan aftales med os via mail.

Vi kan ikke holdes ansvarlige for evt. forsinkelser eller udeblevne leverancer som følge af force majeure. Forsendelsesprisen er fast: 65 DKK for forsendelse med omdeling og 49 DKK for forsendelse uden omdeling.

Bor du i Norge er forsendelsesprisen 250 DKK og for dig der bor i Sverige er den 125 DKK. Bemærk venligst at leveringstiden til Sverige og Norge for GLS er ca. 2 – 6 hverdage.

Vi leverer kun til følgende lande: Danmark, Norge, Sverige

HUSK! Da vi pakker varerne meget diskret, kan du vælge at få pakken sendt til dit arbejde. Dette kan du gøre i ordresystemet ved at rette leveringsadressen i bestillingsprocessen og i noten under bestillingsprocessen skrive: Leveres til min arbejdsplads.

Fortrydelsesret

I henhold til forbrugerlovgivningen har du 14 dages fuld returret fra du modtager dine varer, til at beslutte dig for om du ønsker købet. Fortryder du købet, skal du sende en email til info@uniqueplay.dk med dit ordre nr. varens navn og antal samt årsag til refundering. Af mailen skal også fremgå, om du ønsker at ombytte eller have penge retur. Herfra har du 14 dage til at varen skal være Uniqueplay.dk i hænde.

Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og nederst i dette dokument.

Returnerer du en ordre skal du være opmærksom på:

    1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
    2. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
    3. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,
    4. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret,

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.

Særlig for intime produkter

Intime produkter der er blevet brugt til indvortes og udvortes brug resulterer i 100 % produktforringelse så længe, at forseglingen er blevet åbnet.

For at modtage hele dit beløb, må du altså ikke åbne forseglingen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til den adresse, du får oplyst ved anmodning om brugen af returretten.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Pakker der bliver sendt retur til os pga. manglende afhentning hos pakkeshop, vil ikke få refunderet fragten.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Vi er naturligvis underlagt den til enhver tid gældende danske købelovgivning. Det betyder at du ved køb af varer i Danmark har to års reklamationsret og at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

I denne periode kan du kompenseres for fabrikationsfejl i varerne. Dette skal ske i rimelig tid. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Som kunde hos Uniqueplay.dk kan du kun sende varer retur hvis de:

  1. Er brugt hensigtsmæssigt og kun til de formål de er beregnet til.
  2. Ikke er forsøgt modificeret eller repareret.
  3. Er rengjorte og i pæn stand.
  4. Der medsendes faktura.

OBS! Vær opmærksom på, at hvis vi konkluderer at fejlen ikke er en fabrikationsfejl opkræver vi et undersøgelsesgebyr på 100 kr. for vores ekstra arbejde, samt fragtomkostninger. Dette skal du særskilt acceptere pr. mail når vi har modtaget varen til undersøgelse.

Varen sendes til:

den adresse, der gives ved email kontakt omkring udnyttelse af fortrydelsesretten.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Øvrigt

Uniqueplay.dk, herunder Unique Play ApS, er et dansk firma, og ethvert tvivlsspørgsmål skal prøves ved danske myndigheder.

Uniqueplay.dk, herunder Unique Play ApS, kan ikke holdes ansvarlig for kunders brug, og eventuelle følgende skader, som følger af brugen af varer købt hos uniqueplay.dk

Vi gør opmærksom på, at der kan opstå eventuelle farveforskelle, fra varen set på kundens skærm, til den vare kunden får leveret.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@uniqueplay.dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet på www.forbrug.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Unique PlayApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Når du opretter en kundekonto eller bestiller en vare hos Uniqueplay.dk, forpligter vi os til aldrig at udlevere dine data til tredjepart. Udlevering af data vil kun ske til de danske myndigheder, i forbindelse med bedrag, eller andre sager, fx hvis dit kreditkort er blevet misbrugt. Ved en evt. firmaoverdragelse senere, vil det overtagende firma få adgang til Uniqueplay.dk’s medlemskartotek, samt tidligere ordrer, som vi skal gemme i henhold til den gældende regnskabslovgivning.

Som registreret hos Unique Play ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Unique Play ApS via e-mail (info@uniqueplay.dk).

Til brug for kundetilfredshedsmåling, vil du efter afsendelse af varer modtage en email fra Trustpilot. Trustpilot modtager dit navn og din mailadresse, til brug for indhentning af kundetilfredshedsmåling på sitet. Dit navn vil på sitet kun blive oplyst med fornavn, så din anmeldelse kan lægges diskret.

Ønsker du ikke at anmelde uniqueplay.dk er det også helt okay. Du vil ikke modtage mere fra trustpilot.

Kunne du tænke dig en gratis glidecreme?
Få BDSM guides, nyheder og vanvittigt gode tilbud direkte i din indbakke. Tilmeld vores nyhedsbrev og få en gratis glidecreme med i din første ordre.
Gør som over 5.000 andre
Få BDSM guides, nyheder og vanvittigt gode tilbud direkte i din indbakke. Tilmeld vores nyhedsbrev og få en gratis glidecreme med i din første ordre.

Læs vores privatlivspolitik her.
0
Din kurv er tomTilbage til shop
Calculate Shipping